Op dit moment blijft iedereen door corona zo veel mogelijk thuis. Toch werken we in de tussentijd wel door aan onze citymarketing, want daar heeft onze mooie stad baat bij. Dat willen we op een andere manier organiseren. Daar zijn we mee bezig onder de noemer Den Bosch Partners. De website www.visitdenbosch.nl is daar een resultaat van. Hiermee is een eerste en belangrijke stap in de richting van een nieuwe citymarketingorganisatie: Den Bosch Partners.
Organisaties uit de vrijetijdssector (verblijf, cultuur, erfgoed, evenementen), horeca en retail linken met hun communicatiemiddelen ook naar deze website. Natuurlijk heeft visitdenbosch.nl twee social mediakanalen: Instagram/visitdenbosch en Facebook/visitdenbosch.
Gefaseerde oplevering
Op 1 januari 2021 presenteerden we op www.visitdenbosch.nl een basis van het aanbod uit onze stad en regio. Nu werken we aan de completering en uitbreiding (zowel in inhoud als functionaliteit) hiervan.
Gratis publiciteit
Ondernemers nodigen we van harte uit hun organisatie en aanbod (tentoonstellingen, workshops, concerten, rondleidingen etc.) digitaal via www.visitdenbosch.nl aan te melden. Zo hebben zij gratis extra publiciteit en traffic.
Bezoekersloket
Het oudste bakstenenhuis in Nederland, De Moriaan, aan de Markt wordt nu aangepast aan de eisen van de tijd. Na de lockdown wordt tijdelijk een informatieloket ingericht in het eerdere Koetshuis op het voorplein van Het Noordbrabants Museum. Daarna keert het informatieloket weer terug naar de Markt 77, onder de naam Visit Den Bosch.